HR Recruitment Manager
Nr ref.: | 1371 |
Lokalizacja: | PROJEKT ZAKOŃCZONY |
Klient: | lider w branży produkcyjno-dystrybucyjnej |
Data publikacji: | 2016-02-04 |
Wyzwania:
HR Recruitment Manager będzie odpowiedzialny za politykę i standard procesów rekrutacyjnych w organizacji oraz za realizację projektów z zakresu Employer Brandingu
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników na stanowiska operacyjne, handlowe, eksperckie i menedżerskie wszystkich szczebli z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi dotarcia do Kandydatów i ich ewaluacji
- Przygotowywanie i prowadzenie zaplanowanych etapów rekrutacji: wywiady, zadania praktyczne, AC/DC, testy kompetencji
- Zarządzanie procesami rekrutacji wewnętrznej
- Wsparcie menedżerów oraz HR Business Partnerów w zakresie ewaluacji Kandydatów i podejmowanych decyzji rekrutacyjnych
- Śledzenie i analiza rynku pracy, budowanie bazy potencjalnych Kandydatów
- Współpraca z agencjami doradztwa personalnego i zewnętrznymi partnerami
- Wdrażanie projektów z zakresu Employer Brandingu
- Proponowanie strategii, planu aktywności i komunikacji w obszarze pozyskiwania niezbędnych kompetencji do firmy w poszczególnych grupach docelowych: absolwenci, eksperci, menedżerowie senioralni
- Uczestniczenie w pozostałych projektach HR: proces odejścia i wdrażania pracowników, komunikacja wewnętrzna, rozwój organizacji
- Realizacja celów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami biznesowymi
- Raportowanie do Dyrektora HR
Oczekiwania wobec Kandydata::
- Minimum 4-6 lat doświadczenia na stanowisku związanym z samodzielną rekrutacją (Top Management oraz Middle Management) zarówno po stronie agencji i międzynarodowej organizacji
- Bardzo dobra znajomość oraz praktyczne doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi wspierających rekrutację (AC/DC, testy, wywiady kompetencyjne)
- Doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych technik i metod rekrutacji oraz w poruszaniu się po kanałach social media
- Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu projektów z zakresu Employer Brandingu będzie atutem
- Dojrzałość emocjonalna
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z osobami na każdym poziomie organizacji
- Innowacyjność, przejmowanie inicjatywy, poszukiwanie i proponowanie nowych rozwiązań
- Nastawienie na cel, otwartość na zmiany
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zarządzanie priorytetami
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Prawo jazdy kat. B (gotowość do podróży służbowych)
- Wykształcenie wyższe
- Posiadanie certyfikacji w obszarze narzędzi ewaluacyjnych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Atuty oferty:
- Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Skala organizacji
- Samodzielne stanowisko: możliwość projektowania rozwiązań i ich wdrażanie
- Możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt i przesyłanie aplikacji na adres: pjalocha@h2b.com.pl lub tel. 508 525 103
Prosimy o wysłanie aplikacji CV z „Nr Ref. 1371” i dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; tekst jednolity (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Gwarantujemy całkowitą poufność.
Jeżeli okaże się, że nie jest to wyzwanie zbieżne z Pana/Pani motywacją i kierunkiem rozwoju, prosimy o przekazanie zaproszenia do projektu osobom, które mogłyby być zainteresowane.