Virginie Little
Konsultant, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz trener kompetencji międzykulturowych
Virginie pasjonuje się marketingiem i komunikacją. Jest przekonana, że Klient powinien być w centrum każdej organizacji.
Rozpoczęła swoją pracę zawodową u operatora telekomunikacyjnego, gdzie była odpowiedzialna za rozwój nowych produktów. Mogła sprawdzić w praktyce swoją filozofię dotyczącą budowania organizacji „wokół klienta”.
Doświadczenie - zdobyte w pracy w różnych sektorach (telekomunikacja, media, hotelarstwo, przemysł, wydawnictwo...) oraz zajmowane funkcje związane ze sprzedażą i komunikacją (PR, event marketing, zarządzanie, sprzedaż, biznesowe szkolenia, wdrażanie standardów) są podstawą w jej rozwiązaniach dla biznesu. Jej misją jest wspieranie firm w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w celu wypracowania optymalnej organizacji i standardu obsługi klienta.
Stworzyła i zarządzała przez 10 lat francuskojęzycznym media „Les Echos de Pologne” w Polsce.
Dzięki studiom, doświadczeniom zawodowym poznała kulturę biznesową różnych rynków: rozwijających się i dojrzałych.
Oprócz Polski, gdzie mieszka od ponad 13 lat, zna specyfikę rynku francuskiego i amerykańskiego, które są dla niej źródłem dobrych praktyk w obszarze standardów obsługi klienta.
Jej główne obszary specjalizacji: sprzedaż: wdrażanie standardów, szkolenia handlowców; komunikacja wewnętrzna; komunikacja zewnętrzna: PR, wydarzenia, media społecznościowe; marketing: marketing bezpośredni, systemy lojalnościowe; organizacja wewnętrzna firmy: diagnoza, tworzenie i optymalizacja procedur wewnętrznych.
Oferta szkolenia z kompetencji międzykulturowych i budowania zespołów wielokulturowych jest jej autorskim programem.