The administrator of personal data in the case of consent to other and future recruitments (see information above) is Human to Business Katarzyna Grzybowska-Tomaszek ("H2B"), mail: kgrzybowska@h2b.com.pl. Personal data will be processed for the purpose of analyzing and selecting candidates for H2B recruitment projects, and for contacting and obtaining additional information from candidates when they are interested in H2B recruitment projects. In connection with the consent to the processing of personal data, the following rights apply: access to data, rectification, withdrawal of consent, restriction of processing, and transfer of data. Processing will not take place in an automated manner (including through profiling). To learn more about H2B data processing, click HERE.

 

The administrator of personal data obtained in connection with completing the form is Human to Business Katarzyna Grzybowska-Tomaszek ("H2B"), mail: kgrzybowska@h2b.com.pl. Personal data will be processed in order to contact the recommending person. In connection with the consent to the processing of personal data, the following rights apply: access to data, rectification, withdrawal of consent, restriction of processing, and transfer of data. Processing will not take place in an automated manner (including through profiling). To learn more about H2B data processing, click HERE.

 

Dyrektor Marketingu

Ref. No.: 1403
Lokalizacja: PROJEKT ZAKOŃCZONY
Klient: Lider usług B2B
Data publikacji: 2018-03-26

Wyzwanie:

Osoba na stanowisku Dyrektora Marketingu będzie liderem projektów dotyczących rozwoju oferty i biznesu.

Główne obszary zakresu odpowiedzialności:

  • Budowanie i wdrażanie strategii marketingowej, wyznaczanie kierunków rozwoju biznesu
  • Wdrażanie działań marketingowych dostosowanych do segmentów rynku Klientów
  • Monitorowanie i analiza rynku, proponowanie rozwiązań i rekomendacji biznesowych
  • Ciągłe rozwijanie oferty (New Product Development): dostosowanie oferty firmy do potrzeb Klientów i rynku
  • Wdrażanie podejścia skoncentrowanego na Kliencie
  • Realizację  efektywnych kampanii marketingowych
  • Rozwój funkcji działu marketingu, wdrażanie nowoczesnych narzędzi (digitalizacja procesów marketingowych)
  • Aktywna współpraca z działem sprzedaży oraz zapewnienie synergii między działaniami marketingowymi i sprzedażowym
  • Zarządzanie budżetem działu marketingu
  • Zarządzanie działem marketingu: budowanie zespołu, delegowanie, zapewnienie odpowiednich kompetencji i ich rozwijanie,
  • Raportowanie do CEO i uczestniczenie w podejmowaniu decyzji strategicznych dla firmy
  • Współpraca i wymiana najlepszych praktyk z innymi regionami w Grupie

Oczekiwania wobec Kandydata::

  • Kilkuletnie doświadczenie w pełnieniu senioralnej funkcji marketingowej (Dyrektor Marketingu, Senior Marketing Manager)
  • Ważnym atutem będzie znajomość specyfiki pracy w obszarze marketingu B2B
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych: analiza rynku, przekładanie insight’ów klienckich na rekomendacje dotyczące oferty, segmentacja Klientów
  • Zarządzanie projektami dotyczącymi rozwoju nowych produktów i oferty dla Klientów
  • Doświadczenie w digitalizacji procesów marketingowych
  • Umiejętności analityczne, strategiczne i komunikacyjne
  • Umiejętności przywódcze (leadership): dobór ludzi i kompetencji, motywowanie, rozwijanie innych, wyznaczanie celów, delegowanie, udzielanie informacji zwrotnej, egzekwowanie, wdrażanie standardów, umiejętność stawiania wyzwań, inspirowanie; budowanie zespołu, umiejętność zarządzania zróżnicowanym zespołem
  • Przejmowanie inicjatywy, szersze spojrzenie, antycypowanie trendów rynkowych
  • Zorientowanie na efektywność i innowacyjność (automatyzację) procesów marketingowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
  • Silna motywacja wewnętrzna, chęć podejmowania wyzwań
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Atuty oferty:

  • Autonomia, realizacja innowacyjnych projektów wpływających na rozwój biznesu
  • Współpraca w ramach prowadzenia projektów międzydziałowych oraz na poziomie Grupy
  • Rozwój kompetencji liderskich
  • Bycie członkiem Zespołu Senior Management Team
  • Uczestniczenie w procesie digitalizacji procesów marketingowych i sprzedażowych
  • Wpływ na kształt strategii marketingowej i wytyczanie nowych kierunków biznesowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adrescv@h2b.com.pl

Prosimy o wysłanie aplikacji CV z „Nr Ref. 1403” i dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Human to Business na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku).

Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest Human to Business z siedzibą w Warszawie (00-542), ul. Mokotowska 49 A lok.2” Jednocześnie informujemy, że:

  • udzielnie zgody jest dobrowolne,
  • w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody,
  • dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody,
  • przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania W sprawie Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z nami wysyłając wiadomość mailową na adres: biuro@h2b.com.pl

Gwarantujemy całkowitą poufność.

Jeżeli okaże się, że nie jest to wyzwanie zbieżne z Pana/Pani motywacją i kierunkiem rozwoju, prosimy o przekazanie zaproszenia do projektu osobom, które mogłyby być zainteresowane.