Identyfikacja wizualna Human to Business nagrodzona w CRESTA AWARDS

12 października został rozstrzygnięty 23 już konkurs Cresta International Advertising Awards w Nowym Jorku.  Identyfikacja wizualna Human to Business zaprojekowana przez agencję Walk otrzymała brąz.


Projekt został wyróżniony przez 86 międzynarodowych ekspertów i znalazł się wśród 4% najlepszych zgłoszeń ze wszystkich nadesłanych.

 

Nagroda Cresta Awards wyznacza standardy jakości na międzynarodowym rynku reklamy i marketingu. Konkurs organizowany jest od 1993 roku przez stowarzyszenie Creative Standards International a jurorami są Dyrektorzy Kreatywni z najlepszych agencji z całego świata.

 

Więcej informacji o konkursie:

http://cresta-awards.com/2015/056.html

 

Nagrodzona identyfikacja wizualna Human to Business zaprojektowana przez Walk:

http://nowymarketing.pl/a/7253,cresta-awards-nagrodzila-identyfikacje-wizualna-zaprojektowana-przez-walk

 

http://biznes.pl/magazyny/marketing/polska-agencja-walk-nagrodzona-w-nowym-jorku/ebgm8v

 

Save