Otwarta dyskusja synthetronowa - EVP czyli kim jesteśmy jako Pracodawca?
Nasi Klienci często mówią, że kreowanie (EVP) Employer Value Proposition jest wymagającym procesem. Jeśli jednak stanie się wspólnym celem strategicznym dla HR i biznesu, przyniesie korzyści dla firmy. Temat rodzi wiele pytań:
Jak zaangażować Zarząd we współtworzenie spójnej propozycji wartości i korzyści dla Współpracowników, którzy zapewnią stabilność biznesu?
Jak budować EVP? Jak zrobić to dobrze?
W odpowiedzi, przeprowadziliśmy otwartą, cross-sektorową dyskusję on-line z wykorzystaniem innowacyjnej metody Synthetron (film na temat metody) – 27 października 2016.
Dyrektorzy funkcji biznesowych, HR i komunikacji z różnych branż wymienili się opiniami i inspiracjami:
- Czy wypracowanie EVP jest możliwe bez udziału Zarządu?
- Jakie argumenty biznesowe mogą przekonać Zarząd do wspólnego tworzenia EVP z działem HR?
- Jakie konsekwencje wynikną dla firmy jeśli nie zajmie się budowaniem marki Pracodawcy?
- Co powinien robić Pracodawca żeby Pracownicy uwierzyli w jego obietnicę wartości i korzyści?
Aby wziąć udział w dyskusji Uczestnicy potrzebowali tylko komputera z dostępem do Internetu oraz linku do dyskusji.
Korzyści wynikające z dyskusji:
☑ wymiana dobrych praktyk z przedstawicielami HR oraz biznesu
☑ raport z dyskusji - "krótka lista synthetronów" zawierająca najsilniej wspierane opinie
☑ praktyczne sprawdzenie „jak działa Synthetron” – metoda wykorzystywana przez liderów, nowa w Polsce
Metoda Synthetron jest prosta i efektywna:
☑ on-line (udział poprzez link)
☑ oszczędza czas (1 godzina)
☑ daje natychmiastowy wynik (algorytm matematyczny)
☑ angażuje duże zespoły (od 30 do 1000 osób jednocześnie)
☑ pozwala uzyskać opinie wszystkich (anonimowość)
Krótki (2 minutowy) film na temat metody: http://www.synthetron.com/jak-dziala-synthetron/