The controller of your personal data is Human to Business Katarzyna Grzybowska-Tomaszek ("H2B"), mail: kgrzybowska@h2b.com.pl. Personal data will be processed to the extent necessary to carry out a training course conducted by H2B and to enable contact and receive current information about the training. In connection with the consent to the processing of personal data, the following rights apply: access to data, rectification, withdrawal of consent, restriction of processing, and transfer of data. Processing will not take place in an automated manner (including through profiling). To learn more about H2B data processing, click HERE.

 

The administrator of personal data obtained in connection with completing the form is Human to Business Katarzyna Grzybowska-Tomaszek ("H2B"), mail: kgrzybowska@h2b.com.pl. Personal data will be processed in order to contact the recommending person. In connection with the consent to the processing of personal data, the following rights apply: access to data, rectification, withdrawal of consent, restriction of processing, and transfer of data. Processing will not take place in an automated manner (including through profiling). To learn more about H2B data processing, click HERE.

 

Dyskusja synthetronowa

zaangażowani ludzie sami znajdują rozwiązania


„… prawdziwa wartość dodana tworzy się w przestrzeni pomiędzy Klientem a Pracownikiem (value zone). Jeśli więc skoncentrujesz się najpierw na Pracownikach, możesz uruchomić fundamentalną, głęboką zmianę. W rezultacie Twoja firma stworzy i zaproponuje unikalną  wartość dla swoich Klientów i zbuduje wyróżniki konkurencyjne.” Vineet Nayar

Co to jest Synthetron?

To interaktywna, rzetelna i efektywna metoda dyskusji on-line, która pozwala pozyskać informacje na zadany temat, od zdefiniowanej i rozproszonej grupy (do 1200 osób jednocześnie), w bezpieczny i anonimowy sposób.

Kiedy Synthetron?

Zaproś Twoich Współpracowników do dyskusji synthetronowej, jeśli chcesz:

  • określić priorytety i podejmować trafne decyzje oparte na wiarygodnych informacjach z całej organizacji
  • zbudować nową wizję rozwoju, przetestować nowe pomysły lub zweryfikować kierunek działania
  • zbudować komunikację oddolną i zaangażować ludzi w rozwój firmy
  • dowiedzieć się, co myślą i czego potrzebują Twoi Współpracownicy i Klienci
  • rozwijać współodpowiedzialność, współpracę  i sprawczość w Zespole
  • przygotować efektywne i motywujące spotkanie firmowe (kick off, sprzedażowe, strategiczne, podsumowujące…)
  • sprawnie zarządzić procesem zmiany w organizacji, dowiedzieć się, co ją blokuje a co wspiera
  • zaangażować ludzi w jeden wspólny projekt, wyzwolić nową energię do działania
  • mieć rzetelne i wiarygodne informacje z całej organizacji żeby usprawnić procesy sprzedaży i obsługi Klienta

Formuła dyskusji synthetronowej

  • On-line – udział poprzez link, potrzebny tylko dostęp do Internetu
  • Czas trwania – 1 godzina
  • Anonimowość
  • Dzielenie się własnymi opiniami oraz ocenianie wypowiedzi innych za pomocą prostej, intuicyjnej skali
  • Dyskusja w czasie rzeczywistym, jednoczesna dla wszystkich
  • Dowolność miejsca uczestnictwa

Wynik dyskusji

  • „Krótka lista” synthetronów (wypowiedzi, które otrzymały  najsilniejsze wsparcie grupy Uczestników dyskusji) - dostępna po 10 minutach po zakończeniu dyskusji
  • „Ranking” synthetronów – priorytetowych tematów i zagadnień do dalszej pracy
  • Informacja o spójności i polaryzacji Zespołu w danym temacie

Korzyści „human” i „business” dla organizacji

  • Oszczędność czasu i kosztów logistycznych w przypadku dużych i rozproszonych grup – 1 godzina moderowanej dyskusji, dla 30-1200 Pracowników jednocześnie
  • Natychmiastowy wynik – „krótka lista” synthetronów
  • Wykorzystanie potencjału mądrości zespołowej
  • Wnioski i kierunki działania
  • Przestrzeń dla Pracowników z całej firmy i ich pomysłów

Przygotowanie sesji dyskusyjnej

  • Brief z Klientem – określenie celu, tematu, terminu dyskusji oraz docelowej grupy Uczestników (cała organizacja, dział, region) 
  • Opracowanie skryptu z pytaniami - dostosowanie do stylu komunikacji i kultury organizacyjnej Klienta
  • Ustalenie roli Klienta – Uczestnik lub Obserwator
  • Komunikacja
  • Przeprowadzenie dyskusji moderowanej przez Konsultantów
  • Przekazanie krótkiej listy” synthetronów i Management Summary – najważniejszych wniosków i rekomendacji
  • Możliwe pogłębione analizy i dodatkowe raporty
  • Materiał z dyskusji w formie listy synthetronów może być bazą do pracy warsztatowej z Zespołami

Kontakt

Jeśli widzisz w swojej organizacji temat, który wymaga nowych rozwiązań i chcesz pozyskać rzetelne informacje podczas jednego spotkania – zapraszamy do kontaktu:

 


#Synthetron
#dyskusja synthetronowa
#zaangażowanie
#komunikacja oddolna
#crowdsourcing