HR Recruitment Manager

Référence: 1371
Localisation: PROJEKT ZAKOŃCZONY
Client: lider w branży produkcyjno-dystrybucyjnej
Date de publication: 2016-02-04

Wyzwania:

HR Recruitment Manager będzie odpowiedzialny za politykę i standard procesów rekrutacyjnych w organizacji oraz za realizację projektów z zakresu Employer Brandingu

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników na stanowiska operacyjne, handlowe, eksperckie i menedżerskie wszystkich szczebli z wykorzystaniem adekwatnych narzędzi dotarcia do Kandydatów i ich ewaluacji
  • Przygotowywanie i prowadzenie zaplanowanych etapów rekrutacji: wywiady, zadania praktyczne, AC/DC, testy kompetencji
  • Zarządzanie procesami rekrutacji wewnętrznej
  • Wsparcie menedżerów oraz HR Business Partnerów w zakresie ewaluacji Kandydatów i podejmowanych decyzji rekrutacyjnych
  • Śledzenie i analiza rynku pracy, budowanie bazy potencjalnych Kandydatów
  • Współpraca z agencjami doradztwa personalnego i zewnętrznymi partnerami
  • Wdrażanie projektów z  zakresu Employer Brandingu
  • Proponowanie strategii, planu aktywności i komunikacji w obszarze pozyskiwania niezbędnych kompetencji do firmy w poszczególnych grupach docelowych: absolwenci, eksperci, menedżerowie senioralni
  • Uczestniczenie w pozostałych projektach HR: proces odejścia i wdrażania pracowników, komunikacja wewnętrzna, rozwój organizacji
  • Realizacja celów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami biznesowymi
  • Raportowanie do Dyrektora HR

Oczekiwania wobec Kandydata::

  • Minimum 4-6 lat doświadczenia na stanowisku związanym z samodzielną rekrutacją (Top Management oraz Middle Management) zarówno po stronie agencji i międzynarodowej organizacji
  • Bardzo dobra znajomość oraz praktyczne doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi wspierających rekrutację (AC/DC, testy, wywiady kompetencyjne)
  • Doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych technik i metod rekrutacji oraz w poruszaniu się po kanałach social media
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu projektów z zakresu Employer Brandingu będzie atutem
  • Dojrzałość emocjonalna
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji z osobami na każdym poziomie organizacji
  • Innowacyjność, przejmowanie inicjatywy, poszukiwanie i proponowanie nowych rozwiązań
  • Nastawienie na cel, otwartość na zmiany
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zarządzanie priorytetami
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Prawo jazdy kat. B (gotowość do podróży służbowych)
  • Wykształcenie wyższe
  • Posiadanie certyfikacji w obszarze narzędzi ewaluacyjnych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Atuty oferty:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Skala organizacji
  • Samodzielne stanowisko: możliwość projektowania rozwiązań i ich wdrażanie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt i przesyłanie aplikacji na adres: pjalocha@h2b.com.pl lub tel. 508 525 103          
                                                                                       

Prosimy o wysłanie aplikacji CV z „Nr Ref. 1371” i dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; tekst jednolity (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Gwarantujemy całkowitą poufność.

Jeżeli okaże się, że nie jest to wyzwanie zbieżne z Pana/Pani motywacją i kierunkiem rozwoju, prosimy o przekazanie zaproszenia do projektu osobom, które mogłyby być zainteresowane.