HTB

Otwarta dyskusja synthetronowa - EVP czyli kim jesteśmy jako Pracodawca?

Jak z wartości firmy uczynić magnes i realną obietnicę dla obecnych i potencjalnych Pracowników?

En savoir plus>>

Holistyczne podejście do kompetencji

W jaki sposób dział HR może przygotowywać firmę pod względem posiadanych przez jej załogę kompetencji, aby organizacja mogła realizować swoją strategię w stale zmieniającej się sytuacji rynkowej? Jak w kontekście potrzeb biznesowych definiować kluczowe umiejętności pracowników?

En savoir plus>>

Event – prawdziwa motywacja czy sfabrykowane morale?

Jaki powinien być prawdziwy cel eventu? Czy w waszych eventach stawiacie na doładowanie akumulatorów i zbudowanie zaangażowania? A może ich uczestnicy mają wrażenie wymuszonej zabawy i wcale nie czują się zmotywowani? Jak przygotować event – szkolenie i spotkanie integracyjne dla pracowników firmy, aby wypełnił on swoją rolę?

En savoir plus>>

Metoda Synthetron. Innowacja w zarządzaniu i komunikacji

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego od kilku lat wydaje Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne, które stwarza szasnę na publikację artykułów autorstwa młodych socjologów – absolwentów, doktorantów czy adiunktów. W grudniu 2015 roku ukazało się nowe wydanie czasopisma, poświęcone aktywności i rosnącej roli kobiet w różnych sferach: biznesowej, naukowej, kulturowej czy politycznej.

En savoir plus>>

Coachingowy prezent

Chcielibyśmy, w ten Świąteczny Czas, podzielić się z Wami artykułem Marshalla B. Rosenberga*. Jego koncepcja Porozumienia Bez Przemocy jest w naszej pracy bezcennym źródłem inspiracji i konkretnych metod poprawiających komunikację między ludźmi. Kiedy wsłuchujemy się we własne i cudze, głębokie potrzeby, tak jak uczy koncepcja PBP,  relacje ukazują się nam w całkiem nowym świetle.

En savoir plus>>

„Kiedy wszystko zdaje się działać przeciwko Tobie, pamiętaj, że samolot startuje pod wiatr, nie z wiatrem” Henry Ford

Każdego dnia mam kontakt z kimś, kto zderza się z oporem: menadżerem, który wdraża projekt;  rodzicem, który przekonuje do czegoś swoje dziecko; sportowcem, który chce mieć wpływ na plan treningowy. 

 

En savoir plus>>

„Mądry Polak przed szkodą” – Jak wyeliminowaliśmy ryzyko kosztów mobbingu

Eksperci ds. prawa pracy z kancelarii BMSP i konsultanci z Human to Business wypracowali kompleksowe rozwiązanie „w jaki sposób pracodawcy mogą eliminować ryzyka finansowe i wizerunkowe związane z mobbingiem".

En savoir plus>>

„Zarządzanie w górę” – sztuka, której warto się nauczyć, bo stawką jest Twoja kariera

Często spotykam się z menedżerami, którzy są sfrustrowani dlatego, że bezskutecznie usiłują przekonać swojego przełożonego, aby wysłuchał ich punktu widzenia, wziął pod uwagę ich pomysły i argumenty…. 

En savoir plus>>

Benchmarking, czyli modelowanie strategii myślenia i działania w organizacji

Większość najlepszych firm odnosi sukcesy dzięki temu, że wypracowały jasną i angażującą wizję. Pomimo że ich bieżące wyniki są zgodne z założeniami, stale są otwarte na zmiany, a ich pracownicy są gotowi do rozwoju osobistej skuteczności.

En savoir plus>>

Yes and No of Delegating Tasks.

Veuillez consulter la version polonaise.

En savoir plus>>

Słuchać, aby skutecznie działać

Codziennie przez media przepływają miliardy wiadomości. Można porównać je do rwącej, szerokiej rzeki – niebezpiecznej i niszczycielskiej. Ale rzeka jest też miejscem relaksu, źródłem energii, siły i wody niezbędnej do życia.

En savoir plus>>

Trendy 2015

Jaki powinien być pracodawca przyszłości? Wyzwaniem dla działu HR będzie kształtowanie wizerunku pracodawcy, który chce się zmieniać i rozmawiać ze swoimi pracownikami.

En savoir plus>>

Think Tank - Pracodawca Przyszłości

„Przyszłość wygląda ponuro jedynie dla firm przerażonych perspektywą wyjścia na świeże powietrze”.

En savoir plus>>

Kiedy "human" spotyka "business"

Cykl piątkowych spotkań Kiedy „human” spotyka „biznes”.

En savoir plus>>

Warsztaty we Francuskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej

Zarządzanie własnym rozwojem, czyli jak i dlaczego wyjść ze swojej strefy komfortu?

En savoir plus>>

Spotkania Warszawskie

II edycja cyklu: Spotkania Warszawskie - "Czy Europa dołączy do cyfrowego przewrotu?"

En savoir plus>>

Kiedy świat staje się medium... Konferencja Marketingowa

Crowdsourcing – moda, konieczność czy metoda budowania przewagi konkurencyjnej?

En savoir plus>>

Miroir pour le manager

Les défis du marché forcent les dirigeants aux changements. Comment changer son approche du business ? Pour lutter contre les actions inefficaces le coach peut être une aide précieuse.

En savoir plus>>